آیا دیالیز در موارد نارسایی کلیه اتفاق خواهد افتاد

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

آیا دیالیز در موارد نارسایی کلیه اتفاق خواهد افتاد

اکثر بیماران از آنها خواسته می شود که دیالیز را پس از تشخیص نارسایی کلیه دریافت کنند. با این حال، در اغلب موارد، دیالیز بهترین درمان برای بیماران نیست. آیا دیالیز در صورت نارسایی کلیوی اتفاق خواهد افتاد؟ آیا شک دارید؟

آیا دیالیز در صورت نارسایی کلیوی اتفاق خواهد افتاد؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز معمولا به عنوان جایگزینی نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرد، زمانی که میزان کراتینین آنها به میزان 5.1 mg / dl (از کشورهای ممکن است متفاوت باشد) خواسته می شود. ما باید اعتراف کنیم که دیالیز واقعا سریع ترین راه برای تمیز کردن خون برای از بین بردن علائم شدید نارسایی کلیه است، اما این بسیار دور از حد کامل نیست و محدودیت های زیادی دارد.

این فقط می تواند توابع جزئی کلیه های طبیعی خود را، که می تواند برخی از ناخالصی ها را از بدن حذف کند، در حالی که اکثر ماکرومولکول هنوز در بدن برای آسیب رساندن به عملکرد کلیه است. در یک کلمه، به جای حل ناراحتی کلیه از علل ریشه، روش نیمه راه و ناتمام است. علاوه بر این، استفاده طولانی مدت از دیالیز باعث می شود که بیماران احساس ضعف و ضعف کنند و باعث ایجاد عوارض جانبی به بیماران شوند.

چه درمان می تواند برای جایگزینی دیالیز در صورت نارسایی کلیه استفاده شود؟
از جانب نفرولوژیستهای بیمارستان TCM Tangshantang TCM، ما توصیه می کنیم درمان های سمی برای درمان سم زدایی شما، که می تواند نه تنها این تخریب ها را در بدن دفع کند، از قبیل مواد زائد، سموم و مایعات، بلکه همچنین گلومرول آسیب دیده و دیگر بافتهای کلیه از علل ریشه.

این درمان بر اساس داروهای سنتی چینی است که می تواند ایمنی بدن را افزایش دهد، از حمله بیماری جلوگیری کند و مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها عرضه کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از درمان های موثر است که هزاران بیمار خارجی را با بیماری کلیوی درمان کرده است.

اگر از عوارض جانبی دیالیز خسته شده اید یا می خواهید از آن پیشگیری کنید، درمان منظم سم زدایی مناسب برای شما مناسب است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5921.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز در موارد نارسایی کلیه اتفاق خواهد افتاد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.